Centrum Biznesowe Synergia
Centrum Biznesowe Synergia
200 Ilość miejsc
konferencyjnych
0 Ilość miejsc
noclegowych
200 Ilość miejsc
w restauracji
Sala konferencyjna od 2000 zł / dzień
Ilość sal konferencyjnych 4
Nocleg od 0 zł / dzień
Ilość wszystkich pokoi 0
Ulica: Wólczańska 128/134 i Al. Kościuszki 103/105Telefon: +48 792 84 11 08
Miasto: ŁódźEmail: wyślij wiadomość
Kod pocztowy: 90-527 i 90-441Strona internetowa: odwiedź
Województwo: ŁódzkieRezerwacja: zarezerwuj salę/nocleg

Centrum Biznesowe Synergia

Dostępne w obiekcie:

ParkingUdogodnienia dla niepełnosprawnych
RestauracjaInternet LAN
Internet Wi-fi

Organizujemy:

KonferencjeTargi
EventySpotkania integracyjne
Imprezy okolicznoœścioweImprezy biznesowe
SzkoleniaBankiety
WeselaPrzyjęcia komunijne
ChrzcinyKoncerty

Galeria zdjęć:

Opis obiektu:

Centrum Biznesowe Synergia to sposób na wygodne, prestiżowe biuro, doskonałą konferencję lub imprezę okolicznościową, to sposób na relaks i rekreację po ciężkiej pracy. System bezpieczeństwa, monitoring, parking strzeżony, system p.poż powoduje, że w Synergii dobrze czuje się i człowiek i samochód. W Synergii swobodne porusza się każdy człowiek, także niepełnosprawny, szerokie schody, nowoczesne windy i podjazdy zapewniają komfortową komunikację. Centrum Biznesowe Synergia należy do grupy dwóch prestiżowych nieruchomości o łącznej powierzchni 15.200m2 zlokalizowanych w Łodzi. W skład kompleksu Synergia wchodzą zabytkowe budynki fabryczne gruntownie zmodernizowane oraz budynki nowopowstałe. I etap inwestycji rozpoczęty został w 2008 roku od powołania zespołu projektowo-wykonawczego, którego zadaniem było przygotowanie kompletnej koncepcji rewitalizacji zabytkowej części nieruchomości oraz planu dalszego rozwoju w oparciu o budowę nowych obiektów. I etap pozwolił na oddanie do użytku ponad 7.000m2 nowoczesnej powierzchni biurowej, której komercjalizacja zakończyła się pełnym sukcesem tuż po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. W nieruchomości biura wynajmują wiodące firmy ubezpieczeniowe, instytucje finansowe, firmy szkoleniowe oraz projektowe i informatyczne. II etap inwestycji(w fazie realizacji) otwiera pole do rozwoju zarówno dla obecnych Najemców jak i firm oraz instytucji poszukujących powierzchni nowoczesnych, w których kładziony jest równorzędny nacisk na komfort pracujących w nim osób jak i koszty utrzymania powierzchni. Zdobyte doświadczenie zarówno w obszarze wykonawczym jak i obsługi nieruchomości pozwoliło nam na jeszcze lepsze dostosowanie projektu do obecnych warunków rynkowych i zmieniających się potrzeb Klienta. Budynek „C” o powierzchni około 3.000m2 przedstawia spójną z otoczeniem wizję nowoczesnej architektury i wydajną pod względem aranżacyjnym koncepcję inwestycji biurowej. Jest to pierwszy z trzech budynków, których budowa została rozpoczęta. Projekt idealnie wpisuje się w charakter zmieniającej się ul.Wólczańskiej i ścisłego centrum poprzez połączenie jej z główną arterią miasta- al.T.Kościuszki i al.A.Mickiewicza.


Lokalizacja:

Lokalizacja od zawsze była jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzję o wyborze miejsca na biuro lub siedzibę firmy. Ścisłe centrum to nie tylko prestiż, to łatwość komunikacji z pozostałymi uczestnikami rynku, to bliskość bazy hotelowej i szkoleniowej w postaci centrów szkoleniowych i targowo-wystawienniczych.

Ścisłe Centrum Łodzi,  hotele w promieniu 500m: Novotel, Holiday Inn, Qubus, Double Tree by Hilton 

  • 2,4km - 6min od Dworca Łódź-Kaliska,
  • 7km - 18min od Dworca Łódź-Widzew, 
  • 1,4km - 5min od Dworca Łódź–Fabryczna, 
  • 6,4km - 11min od lotniska, 
  • 1,2km - 3min od Targów Łódzkich (hala EXPO).

- Konferencje -

Wyposażenie sal:

Projektor multimedialnyInternet
LaptopFlipchart
Nagłoœśnienie

Opis:

Nowoczesny system rezerwacji online:

W momencie, jeśli Państwo zdecydujecie się na naszą nieruchomość rezerwację prowadzimy on-line.

Na stronie www.synergia.lodz.pl w zakładce sale konferencyjne na pasku pojawiają się nazwy sal, proszę wybrać salę- jest tam jej opis, w zakładce dotyczącej konkretnej Sali  jest napis „sprawdź dostępność i rezerwuj on-line ,  po wejściu w aplikację poprzez „kliknięcie” należy wybrać interesujący Państwa termin, jeśli jest wolny (zielona linijka) wchodzimy do formularza rezerwacji poprzez wybranie przycisku R na końcu linijki, potem program sam prowadzi. Po wypełnieniu formularza rezerwacji otrzymujecie Państwo e-maila, że jesteście zarejestrowani w naszym systemie, w informacji będzie podany link, który (jeśli jesteście Państwo pewni terminu) trzeba zaakceptować- to formalne potwierdzenie rejestracji. Macie na to Państwo 4 dni, czwartego dnia niepotwierdzona rezerwacja automatycznie wygasa.  W przypadku rezerwowania dwóch sal, lub kilku terminów rezerwację prowadzimy oddzielnie na każdą salę i na każdy termin. Jeśli macie Państwo szczególne wymagania dotyczące organizacji przestrzeni uwzględniacie to Państwo w polu uwagi. Resztę ustalmy osobiście.

Konferencje dla 200 osób:
Możemy organizować konferencje do 200 osób. Na co dzień w klasycznym podziale mamy dwie sale Klubowa i Kolumnową.
Klubowa do 60 osób w ustawieniu teatralnym, Kolumnowa do 145 osób w ustawieniu teatralnym. Dzięki systemowi ścian mobilnych możemy zorganizować salę Eventowa – 200 osób w ustawieniu teatralnym i  bankietową (połączenie powierzchni sal, lobby i restauracji), co daje nam powierzchnie 390 mkw

Parking w cenie Sali:
Klubowa: 20 miejsc w dni powszednie 40 w weekendy
Kolumnowa: 40 miejsc w dni powszednie 80 w weekendy
Eventowa: 60 miejsc w dni powszednie 120 w weekendy

Dodatkowe wysposażenie sali:

  • ekran,
  • mikrofon dla prowadzącego,
  • dostęp do internetu bezprzewodowego DIALOG – Dialnet Solo 2 (Technologia dostępu: XDSL Dialnet Solo 2,Download 2 Mb/s, Upload 512 kb/s,
  • Medium Linia telefoniczna (ADSL),
  • Modem USB lub przewodowego o tych samych parametrach,
  • drukarka – na życzenie,
  • komputer – na życzenie.

Dodatkowe informacje:

Ilość sal konferencyjnych: 4
Największa sala konferencyjna dla 200 osób.
Cena wynajmu sali konferencyjnej od 800 zł do 2000 zł / dzień.

- Nocleg -

Dostępne w pokoju:

ŁazienkaKlimatyzacja
TelefonTelewizor
Internet Wi-fiKuchnia

Opis:

W zakresie usług hotelowych współpracujemy z dwoma pobliskimi hotelami QUBUS ( 5 min spacerem); IBIS (10 min spacerem).

Dodatkowe informacje:

Ilość wszystkich pokoi: 0
Łączna ilość miejsc noclegowych 0 osób.
Cena pokoju od 0 zł do 0 zł / dzień.

- Restauracja/Bankiet -

Opis:

Vis a Vis zaprasza:

Restauracja, to słowo kojarzone z wytwornymi spotkaniami i okolicznościowymi imprezami. Dzisiaj, to również miejsce, w którym można zjeść szybki lunch. Niezwykłą atmosferę naszej restauracji tworzą jej historyczne pofabryczne wnętrza, a kolebkowe stropy dodają swoistego, niepowtarzalnego charakteru. Nowatorski system wydawania posiłków gwarantuje szybką i sprawną obsługę. W restauracji Vis a Vis znajdziemy duży wybór dań, które można komponować wg własnego uznania i kulinarnych preferencji. Dostęp do hotspot umożliwia stałe połączenie z internetem.

Restauracja Vis a Vis prowadzi także obsługę szkoleń, eventów i konferencji, zapewniając profesjonalny catering. Organizujemy również imprezy okolicznościowe typu wesela, komunie etc. serwując ustalone wcześniej menu.

Jeśli spodoba się Państwu restauracja Vis a Vis, zapraszamy ponownie Państwa, Państwa partnerów biznesowych oraz przyjaciół.

Kontakt Restauracja - catering 

Anna Grabarek
tel. +48 792 84 11 08
e-mail: 
rezerwacje@przerwa-lodz.pl
www.przerwa-lodz.com

Dodatkowe informacje:

Posiadamy 1 sale bankietowe.
Największa sala bankietowa dla 200 osób.
Cena wynajmu sali bankietowej od 1500 zł do 3000 zł / dzień.

- Wyślij wiadomość/zapytanie -

Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Treść wiadomości:
Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający
Obiekty w pobliżu

Zasady użytkowników

Dane kontaktowe

Kontakt z nami
kontakt@konfera.pl

Oferty promocyjne oraz materiały prasowe
kontakt@konfera.pl

Wszytkie prawa zastrzezone Konfera.pl
Projekt: ProjektWordpress.pl, Kodowanie: Daris - Theme Falcon - Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2013 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.