S?odka tajemnica hoteli Mercure

Ju? po raz czwarty marka Mercure zaprasza swoich go?ci do wspólnego delektowania si? smakiem czekolady. Sweet Secret by Mercure to wyj?tkowa oferta pobytu w hotelu, w ramach której klienci otrzymuj? kolekcj? r?cznie wykonanych pralin oraz dodatkowe korzy?ci. W tym roku kampania rusza 22 marca w hotelach marki w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.

S?odka oferta

Marka realizuje wyj?tkow? kampani? Sweet Secret by Mercure. Klienci, którzy ju? dzi? zdecyduj? si? na rezerwacj? minimum dwóch noclegów ze ?niadaniem w dniach od 22 marca do 31 maja 2016 r. otrzymaj? do 30% zni?ki na pobyt, bezp?atny dost?p do Internetu oraz s?odki upominek w postaci kolekcji r?cznie wykonanych czekoladowych pralin. Dodatkow? korzy?ci? s? tak?e potrójne punkty w programie lojalno?ciowym Le Club AccorHotels na wszystkie rezerwacje dokonane przez ko?cem kwietnia.

Czekoladowe menu Podczas trwania oferty, w restauracjach hoteli Mercure wprowadzone zostan? specjalne propozycje w menu. Klienci b?d? mogli delektowa? si? smakiem wyj?tkowych czekoladek przygotowanych przez firm? Karmello, znan? od lat ze swojej pasji do r?cznie robionych specja?ów. Na szczególn? uwag? zas?uguj? trzy, stworzone dla marki Mercure wykwintne praliny o smaku figi w ciemnej czekoladzie, szarlotki i rokitnika. Dla koneserów s?odko?ci chc?cych pozna? wszystkie smaki, dost?pne b?d? zestawy zawieraj?ce 9 lub 16 wykwintnych czekoladek. Ponadto, go?cie b?d? mogli skosztowa? aromatycznej kawy Gourmand podawanej z trzema pralinami. W menu znajdzie si? równie? deser w postaci ciasta czekoladowego serwowanego z lodami.

Sweet Secret by Mercure to wyj?tkowa kampania, oferuj?ca go?ciom dodatkowe korzy?ci podczas pobytu w hotelach marki Mercure. Po sukcesie poprzednich trzech edycji, w tym roku zdecydowali?my si? wprowadzi? ofert? w 31 hotelach marki w ca?ym regionie Europy ?rodkowo - Wschodniej. Zale?y nam, aby coraz wi?cej go?ci mog?o skorzysta? z naszej propozycji, a pobyt w hotelu zosta? im umilony s?odkim upominkiem przygotowanym przez polsk? firm? s?yn?c? z wyj?tkowych wyrobów czekoladowych wysokiej jako?ci – podkre?la Joanna ?wierkosz, VP Marketing, Quality and Loyalty w Polsce i Europie ?rodkowo-Wschodniej. Kampania promocyjno – informacyjna oferty Sweet Secret by Mercure ma miejsce zarówno w hotelach jak i w Internecie. Marka zdecydowa?a si? skupi? przede wszystkim na komunikacji z klientami za po?rednictwem social mediów.

Komentarze
#132291 | Elizabethvyrk dnia sierpie艅 03 2020 05:04:35
what is herbal viagra?
viagra generic viagra-generics.us buy generic viagra
what if a child takes viagra
#132292 | Velvajztc dnia sierpie艅 03 2020 06:09:09
donde venden viagra
generic viagra viagra-generics.us viagra generic
where can i buy viagra in new york
#132293 | Octaviagetd dnia sierpie艅 03 2020 07:59:05
viagra cost walmart
viagra generic viagra-generics.us generic viagra
do male pornstars have to use viagra?
#132294 | Kerrytisx dnia sierpie艅 03 2020 07:59:32
cost of viagra at costco
buy generic viagra viagra-generics.us viagra generic
buy viagra online amazon
#132295 | Brunildaxdin dnia sierpie艅 03 2020 08:31:01
marley generic viagra
buy generic viagra http://viagra-generics.us/ viagra generic
why does taking viagra make me not want sez
#132296 | Sachikotopq dnia sierpie艅 03 2020 12:40:02
which viagra to choose
buy generic viagra viagra-generics.us generic viagra
what can you do if yor blood pressure drops real low from taking viagra
#132297 | Sibylvjio dnia sierpie艅 03 2020 12:56:13
canadian viagra reviews
generic viagra viagra-generics.us generic viagra
buy real viagra online usa
Dodaj komentarz
Nick:

Kod potwierdzaj膮cy:
Kod potwierdzaj膮cy


Zasady u偶ytkownik贸w

Dane kontaktowe

Kontakt z nami
kontakt@konfera.pl

Oferty promocyjne oraz materia艂y prasowe
kontakt@konfera.pl

Wszytkie prawa zastrzezone Konfera.pl
Projekt: ProjektWordpress.pl, Kodowanie: Daris - Theme Falcon - Powered by PHP-Fusion copyright 漏 2002 - 2013 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.